راهنمای خرید درب حیاط برای درب ساختمان و درب ویلا

راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان
راهنمای انتخاب درب لوکس
چهارشنبه, ۸ام دیماه ۱۴۰۰
راهنمای سفارش و خرید انوع حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران از بزرگترین تولیدکننده حفاظ و درب - ارسال و نصب حفاظ روی دیوار و درب پارکینگ لوکس در سراسر ایران در صنایع فلزی صانع www.SaneSanat.com
راهنمای سفارش و خرید حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران
چهارشنبه, ۸ام دیماه ۱۴۰۰

راهنمای خرید درب حیاط برای درب ساختمان و درب ویلا

راهنمای خرید درب حیاط برای درب هر نوع ساختمان، از درب ویلا گرفته تا درب رستوران و درب لابی در صنایع فلزی صانع

راهنمای خرید درب حیاط برای درب هر نوع ساختمان، از درب ویلا گرفته تا درب رستوران و درب لابی در صنایع فلزی صانع

آیا در جستجوی یک درب لوکس و زیبا برای درب ساختمان خود هستید؟ ساختمان شما چه نوع کاربری دارد؟ یک ویلا، آپارتمان، کارخانه، انبار، مجتمع مسکونی یا رستوران و یا هتل می باشد؟

طبیعتا بنا بر کاربری ساختمان ما نیاز به یک درب مخصوص به خودش داریم و در این نوشتار لطفا همراه ما باشید تا راهنمای خرید درب حیاط با توجه به نوع کاربری ساختمان را از زبان کارشناسان با تجربه ما بشنوید.

راهنمای خرید درب حیاط برای درب ساختمان و درب ویلا

راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان
راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان

ما می دانیم که دو عامل اصلی در انتخاب مشتریان گرامی ما نقش پایه ای دارد که عبارتند از کیفیت و بودجه. در بخش دربسازی صنایع فلزی صانع محدودیتی در زمینه مدل درب لوکس وجود ندارد. در واقع نه تنها از بین مدل های ایرانی یا مدل درب خارجی امکان دریافت سفارش ساخت و در صورت تمایل شما نصب در سراسر ایران وجود دارد، بلکه حتی اگر یک مدل ذهنی از یک درب لوکس و زیبا داشته باشید تنها کافی است تا یک نقاشی ساده روی کاغذ بکشید تا یک درب لوکس و با کیفیت را ساخته شده تحویل بگیرید.

سفارش درب با بودجه مناسب شما

در واقع توانائی ساخت این مدل های متنوع در زمینه درب لوکس یک ویژگی بارز دارد و اینکه قیمت درب ها متفاوت است و می توانید به نسبت بودجه خود درب لوکس مناسب را سفارش دهید. به بیان دیگر برخی از درب های لوکس مواد اولیه و کار بسیار بیشتری برده و در نتیجه هزینه تمام شده بالاتری دارند، اما برخی مدل درب های لوکس ارزان تر از سیایر مدل درب ها می باشند و یک انتخاب خوب برای ساختمان شما هستند.

حتما بخوانید:   درب ساختمان زیبا برای درب حیاط و درب پارکینگ

راهنمای خرید درب حیاط

راهنمای انتخاب بهترین درب ساختمان  www.SaneSanat.com
راهنمای انتخاب بهترین درب ساختمان www.SaneSanat.com

نخستین پیشنهاد ما در زمینه خرید درب حیاط اینست که اگر ساختمان شما در حال ساخت می باشد، پیش از اتمام دیوارکشی بیرونی ساختمان درب خود را سفارش دهید. در واقع دیوارچینی باعث می شود که شما ملزم به ساخت اندازه خاصی از درب ساختمان شوید، اما اگر دیوارچینی هنوز انجام نشده باشد، می توانید یک درب بزرگ و لوکس متناسب با اندازه دلخواه خود سفارش ساخت دهید.

برای مثال یک درب چهارلنگه !

پیشنهاد سفارش همزمان درب حیاط و درب پارکینگ

درست است که ما محدودیتی در ساخت مدل درب دلخواه نداریم و با توجه به مدل دلخواه شما می توانیم درب حیاط یا درب پارکینگ طراحی کرده و بسازیم، اما بهتر است که برای ساختمان خود از یک مدل درب حیاط و درب ماشین رو استفاده کنید. زیرا تاثیر بسیار خوبی روی نمای ساختمان شما خواهد داشت (هارمونی)

مدل انتخاب درب لوکس شما می تواند یک درب مدرن یا درب کلاسیک و سنتی باشد.

رنگ درب ساختمان

راهنمای انتخاب رنگ درب حیاط و رنگ درب پارکینگ در صنایع فلزی صانع  www.SaneSanat.com
راهنمای انتخاب رنگ درب حیاط و رنگ درب پارکینگ در صنایع فلزی صانع www.SaneSanat.com

برای برای انتخاب رنگ درب ساختمان چطور می توانیم راهنمای شما باشیم؟

در واقع واقعیت اینست که انتخاب رنگ درب ساختمان یک انتخاب سلیقه ای می باشد. برای مثال هارمونی با نمای ساختمان و رنگ دیوار و یا حتی حفاظ روی دیوار داشته باشد یا بر عکس متضاد ان ها باشد و عوامل دیگر که بسته به سلیقه شما و ساکنین ساختمان قابل انتخاب است. اما یک نکته بسیار مهم در نوع رنگ درب وجود دارد که خدمت شما عرض می کنیم.

درب های بیرون ساختمان بسیار اهمیت زیادی دارند که رنگ مناسب انتخاب شود. زیرا یک درب حیاط یا درب پارکینگ در معرض آب و هوا قرار دارد. برف، بارندگی، گرد و غبار و مهم تر از همه رطوبت و فضای شرجی تاثیر زیادی روی رنگ ساختمان دارند و البته همه این ها نگرانی ندارند اگر از رنگ حرفه ای برای درب ساختمان خود استفاده کرده باشید که همان رنگ پودری الکترواستاتیک هست نه رنگ سلولزی عادی.

حتما بخوانید:   نمونه درب لوکس در سعادت آباد - تهران

برای مثال یقینا شده که مخصوصا برای درب ویلاها در شمال یا جنوب ایران را دیده باشید که زنگ زده هستند و دلیل آن استفاده از رنگ معمولی برای درب می باشد، اما غافل از اینکه یک درب لوکس حتما نیاز دارد که رنگ آن در دما و زمان مناسب در کوره رنگ پخته شود تا در دل آهن رفته و محکم همچون سنگ با ساختار آهن یکی شود!

مشاوره رایگان

چنانچه هر پرسشی درباره طراحی، تولید و سفارش درب لوکس داشتید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند.

ماس تلفنی – واتس اپ و تلگرام

09121404930

تلفن کارخانه:

7- 56586756 (021)

پروژه های انجام شده

برای دیدن برخی از مدل درب های ساخته شده توسط صنایع فلزی صانع کافی است روی متن بالا کلیک کنید.

مهدی محمدی دهقانی

مدیر تبلیغات و بازاریابی صنایع فلزی صانع

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *