درب پارکینگ لوکس درب حیاط و درب ویلای لوکس تولیدی صنایع فلزی صانع
درب پارکینگ لوکس در صنایع فلزی صانع
چهارشنبه, ۱۲ام شهریورماه ۱۳۹۹
دروازه شعر، ترانه، غزل و ضرب المثل
چهارشنبه, ۱۲ام شهریورماه ۱۳۹۹

راهنمای انتخاب درب

راهنمای انتخاب درب زیبا و امن با درب های مدرن و لوکس صنایع فلزی صانع

راهنمای انتخاب درب زیبا و امن با درب های مدرن و لوکس صنایع فلزی صانع

یک درب زیبا در رویای شما چه شکلی است؟ چه رنگی است؟

درب رویاهای خود را باز کرده و پرنده خیالتان را در دنیای نامحدود انتخاب درب در صنایع فلزی صانع رها کنید. در صنایع فلزی صانع مدل های مختلف و بسیار متنی از انواع درب برای درب حیاط، درب ساختمان، درب پارکینگ، درب باغ و درب ویلا بصورت درب لوکس وجود دارد.

اما افتخار ویزه صنایع فلزی صانع این است که:

مدل درب لوکس و رویائی شما را هم می سازیم

کافی است یک مدل ساده از طرح درب رویائی خود را روی کاغذ بکشید تا با بهترین و دقیق ترین ابزارهای صنعتی و پیشرفته یک درب زیبا تحویل بگیرید.

درب با طرح خورشید، طرح لنگر کشتی، طرح دسته گل، درب با طرح فرشته، درب با مدل حیوانات و یا هر طرحی که در ذهنتان است را با صانع به حقیقت تبدیل کنید!

دنیای درب های ساده آهنی را رها کنید و به درب های لوکس نگاهی بیندازید. بله یک درب آهنی و درب فلزی هم می تواند یک درب لوکس و زیبا مخصوصا یک درب لوکس برای شرکت باشد.

درب لوکس اما بسیار ارزان!

چطور یک درب لوکس را ارزان تر سفارش دهیم؟

برای پاسخ کافی است روی عکس پایین کلیک کنید

درب پارکینگ لوکس - درب حیاط لوکس اما ارزان صنایع فلزی صانع

یک نکته مهم که در هنگام سفارش درب باید مد نظر داشته باشید:

هوای شرجی و مشکل زنگ زدگی درب فلزی

اگر در شمال یا جنوب ایران ویلا دارید و درب ویلای شما زنگ زده است این یعنی اینکه اهمیت رنگ پودری و الکترواستاتیک را برای رنگ پایدار درب را لحاظ نکرده اید. رنگ پودری در کوره و با دمای استاندارد و زمان استاندارد می پزد تا در سرما و گرما، باد و باران، گرد و غبار و رطوبت و نم، همانند روز اول زیبا بماند.

حتما بخوانید:   راهنمای انتخاب درب لوکس

pthz حفاظ روی دیوار خانه

حفاظ لوکس و مدرن هم یکی دیگر از تولیدات صنایع فلزی صانع می باشد. ما در صانع مدل های متنوع و زیبائی از انواع حفاظ داریم که هر کدام زیبائی خاص خود را دارند.

حفاظ های لوکس صانع آنقدر ارزش زیبائی شناختی دارند که هنرمند و بازیگر تلویزیون و سینمای ایران خانم زیبا بروفه هم افتخار سفارش حفاظ روی دیوار مدل نیزار را به صنایع فلزی صانع دادند.

مهم نیست که خانه، باغ، ویلا، حیاط، انبار و ساختمان شما در کجای ایران قرار دارد. صنایع فلزی صانع به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع حفاظ روی دیوار آرامش بخش منزل شما خواهد بود.

حفاظ روی دیوار خانه خانم زیبا بروفه

مهدی محمدی دهقانی

مدیر تبلیغات و بازاریابی صنایع فلزی صانع

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *