رنگ درب حیاط – رنگ درب پارکینگ

درب لوکس مدل پیچک یک عروس با لباس سفید در شهرک توریستی در شمال برای درب ویلا در ونوش برای درب حیاط و درب پارکینگ 09121404930
راهنمای خرید درب لوکس و حفاظ روی دیوار در رشت و شمال
دوشنبه, ۲۸ام تیرماه ۱۴۰۰
درب لوکس - مدل درب خورشید برای درب حیاط در پاسداران - درب پارکینگ و درب ویلا 09121404930
راهنمای خرید درب لوکس
دوشنبه, ۲۸ام تیرماه ۱۴۰۰

رنگ درب حیاط – رنگ درب پارکینگ

درب الیزه - پروژه انجام شده صنایع فلزی صانع یک درب لوکس و زیبا برای درب پارکینگ و درب حیاط ویلا، ساختمان، مجتمع مسکونی 09121404930

بهترین انتخاب برای رنگ درب حیاط – رنگ درب پارکینگ – رنگ درب باغ و رنگ درب ویلا – 09121404930

رنگ نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد. رنگ ها باعث ایجاد حس های متفاوت در انسان می شوند. یک درب زیبا نیز باید رنگ خوبی داشته باشد. اما پرسش اینست که بهترین رنگ برای درب حیاط، درب پارکینگ و باغ و ویلا چیست؟

رنگ درب حیاط – رنگ درب پارکینگ

واقعیت اینست که رنگ یک امر سلیقه ای است و بسته به فرهنگ و رسوم محلی می تواند تعریف خوب یا بد داشته باشد. به همین خاطر ما در صنایع فلزی صانع به نسبت سلیقه مشتری رنگ دلخواه ایشان را برای درب انجام می دهیم. اگرچه طبق وظیفه و در صورت تمایل مشتری و بر اساس آمار فروش و میزان سفارش، نظر خودمان را برای مثال درباره پرطرفدارترین رنگ های برای درب حیاط و درب پارکینگ ارائه خواهیم داد.

مهم ترین نکته در رنگ درب

اما مهم ترین نکته در رنگ درب پایداری و ماندگاری درب است و اگر دقت کرده باشید رنگ برخی درب ها مخصوصا در مناطق شرجی و پرباران پس از مدت کوتاهی زنگ می زند وچهره ناخوشایندی به درب و نمای ساختمان می دهد. اما مشکل چیست و بهترین رنگ برای درب چیست؟

رنگ کوره ای بهترین انتخاب برای رنگ درب حیاط – درب پارکینگ

در واقع استفاده از رنگ های معمولی یا همان رنگ های سلولزی باعث زنگ زدگی درب می شود و برای یک درب مخصوصا درب لوکس و درب مدرن باید از روش رنگ آمیزی کوره ای و از رنگ های پودری و الکترواستاتیک استفاده نمود.

حتما بخوانید:   درب لوکس شرکت و تاثیر آن روی بازاریابی !

در رنگ آمیزی کوره ای ، رنگ پودری روی درب پاشیده شده و درب در دما و زمان استاندارد در کوره قرار داده شده و در نتیجه رنگ کاملا پخته شده و در دل آهن می رود و رنگ چنین دربی برای سالهای سال همانند روز اول درخشان و زیبا باقی می ماند.

و فرقی هم نمی کند که منطقه ای که درب در آنجا نصب شده آب و هوای شرجی داشته باشد، یا پرباران و گرد و غبار باشد.

راز کیفیت رنگ درب و حفاظ صانع

بهترین انتخاب برای رنگ درب حیاط - رنگ درب پارکینگ - رنگ درب باغ و رنگ درب ویلا - صنایع فلزی صانع 09121404930
بهترین انتخاب برای رنگ درب حیاط – رنگ درب پارکینگ – رنگ درب باغ و رنگ درب ویلا – صنایع فلزی صانع 09121404930

صنایع فلزی صانع افتخار دارد که برای کلیه مدل درب های خود از هر جای ایران که باشد از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می کند. همچنین صنایع فلزی صانع برای بخش دیگر خود به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع حفاظ روی دیوار نیز از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده می نماید.

پروژه های انجام شده در زمینه درب

با کلیک روی متن بالا می توانید بخشی از پروژه های انجام شده صنایع فلزی صانع در زمینه طراحی، تولید و نصب انواع درب لوکس و درب مدرن را مشاهده بفرمایید.

مهدی محمدی دهقانی

مدیر تبلیغات و بازاریابی صنایع فلزی صانع

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *