راهنمای انتخاب درب لوکس

عکس مدل درب ترسناک برای درب پارکینگ – درب حیاط – درب کافه و رستوران – دکوراسیون هالووین – صانع تولیدکننده انواع درب لوکس و درب زیبا
مدل درب ترسناک برای درب پارکینگ – درب حیاط برای هالووین
یکشنبه, ۲۱ام آذرماه ۱۴۰۰
راهنمای خرید درب حیاط برای درب هر نوع ساختمان، از درب ویلا گرفته تا درب رستوران و درب لابی در صنایع فلزی صانع
راهنمای خرید درب حیاط برای درب ساختمان و درب ویلا
یکشنبه, ۲۱ام آذرماه ۱۴۰۰

راهنمای انتخاب درب لوکس

راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان

راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان

این حرف درستی هست که انتخاب های ماست که سطح زندگی ما را نمایان می کنه. انتخاب های خوب و انتخاب های بد باعث پیشرفت و یا برعکسش پسرفت ما در زندگی میشن. پس ما به بیان ساده زندگی یعنی زنجیره ای به هم پیوسته از انتخاب های گوناگون که باعث میشه حس بهتری داشته باشیم.

بعضی انتخاب ها چندان مهم نیستند و نیاز به وقت گذاشتن زیادی ندارند. مثل انتخاب یه جوراب که طبیعیه استفاده از اون موقتی هست، اما برخی انتخاب های انقدر حساس هستند که باید به دقت اندیشه تفکر، ارزیابی و سنجش کرد. مثل انتخاب همسر که قراره یک عمر همدم انسان باشه در خوشی ها و ناخوشی ها!

و زندگی شهری ما هم انتخاب های زیادی پیش روی ما می گذاره. در گذشته و در یک روستا فقط یک تولیدکننده یا فروشنده هر نوع محصول و کالایی بود و طبیعتا حق انتخاب کمتری داشتیم و خلاصه باید هر چی که بود رو انتخاب می کردیم، اما در زندگی شهری امروز که انواع محصولات با کیفیت و قیمتهای گوناگون وجود داره ما حق انتخاب بهتر و بیشتری داریم که به نسبت به بودجه خودمون بهترین انتخاب رو داشته باشیم.

برای مثال انتخاب یک درب ساختمان یکی از انتخاب های مهم در زندگی ما هست. چون درب ساختمان قراره سالهای سال برای ما کار کنه، در چشم ما و دیگران باشه و زیبائی و مهم تر از اون دوام جنس و رنگش برای ما اهمیت زیادی داره.

حتما بخوانید:   درب لوکس - مدل درب خورشید برای درب حیاط

راهنمای انتخاب درب لوکس

اگه یک درب رنگ خوبی نداشته باشه، با اولین بارش، یا مه و گرد و غبار رنگش می پره، زنگ می زنه و این مورد در شهرهای شمالی و جنوبی ایران که محل ویلاسازی هستند نمود بیشتری داره و نیاز به انتخاب دقیق تری هست. یا همینطور سرما و گرمای زیاد می تونه به آسونی به رنگ درب ساختمان آسیب جدی وارد کنه و این در حالی است که اگه رنگ درب ساختمان یک رنگ مناسب و با کیفیت داشته باشه اینها کمترین دغدغه ای برای انتخاب ما نخواهند داشت. و اون انتخاب خوب این هست که تولیدکننده درب لوکس از رنگ پودری الکترواستاتیک که در کوره پخته میشه استفاده کرده باشه نه رنگ های سلولزی معمولی .

جوش درب هم از نکات بسیار مهمی هست که باید در انتخاب یک درب زیبا و با کیفیت مد نظر داشته باشیم. درب مخصوصا اگه درب پارکینگ و درب بزرگ مثل درب شهرک باشه اگه با جوش الکترود جوش خورده باشه ریسک شکسته شدن جوش و افتادن قطعات درب لوکس بسیار بالا خواهد بود، اما با جوش CO2 ما درب لوکس زیبا داریم که قطعات اون با بهترین کیفیت به هم پیوند خوردند و سالهای سال عمر مفید داشته و دوام خواهند داشت.

اما خب شاید بپرسید که من چظور می تونم تشخیص بدم که در ساخت درب از جوش CO2 رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده شده. خب میشه در فاکتور و قرارداد چنین شرط هایی رو نوشت و صد البته مهم تر از اون انتخاب یک تولیدکننده معتبر برای درب لوکس هست.

حتما بخوانید:   راهنمای خرید درب مدرن برای درب حیاط و درب پارکینگ

راهنمای انتخاب تولیدکننده درب لوکس

ملاک انتخاب یک تولیدکننده معتبرچند تا مورد بسیار ساده اما بسیار مهم هست که ما در این بخش خدمت شما عرض می کنیم.

راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان
راهنمای انتخاب درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط ، درب باغ، درب ویلا، درب رستوران و هر درب هر نوع ساختمان

عدم خرید اینترنتی درب لوکس

خرید اینترنتی کار و زندگی ما رو بسیار ساده کرده، اما نکته مهم این هست که باید از یک تولیدکننده شناخته شده خرید اینترنتی کنیم و نه فقط به دلیل اینکه اون فروشگاه اینترنتی در بالای نتایج جستجو هست!

بازدید از محل کارخانه دربسازی

بازدید از محل کارخانه نقش بسیار بسیار ساسای در یک انتخاب خوب داره، چون در واقع با بازدید از محل تولید و کارخانه هست که یک دنیا اطلاعات مفید و سودمند در عمل و نه در حرف نصیب شما خواهد شد. کارخانه با متراژ بزرگ در همون نگاه اول به شما این اطمینان رو میده که با یک واسطه یا تولیدکننده گمنام روبرو نیستید و اطمینان از کیفیت کار خواهید داشت، زیرا هدف اول یک تولیدکننده بزرگ رضایت مشتری و کیفیت و قیمت مناسب هست!

پس حتما سفارش و پرداخت بیعانه رو در محل کارخانه انجام بدید.

صنایع فلزی صانع در خدمت شماست

بخش درب سازی صنایع فلزی صانع یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع درب لوکس همراه با تولید، ارسال و نصب در سراسر ایران و خاورمیانه در خدمت شماست.

آدرس کارخانه: جاده ساوه – سه راه آدران به سمت شهریار – جنب پاسگاه ابوطالب-محله آدران-خیابان صانع-صانع 2

مشاوره رایگان انتخاب درب لوکس: 09121404930

همونطور که در ابتدای عرایضم خدمت شما گفته شد، انتخاب درست بسیار مهم است و یک مشاور خوب نقش مهمی در انتخاب درست ما داره. کارشناسان خبره و با تجربه بخش درب سازی صنایع فلزی صانع در تمام مدت شبانه روز آماده ارائه مشاوره برای انتخاب بهترین مدل درب لوکس در راستای سلیقه و بودجه شما هستند.

حتما بخوانید:   مدل درب زیبا - طرح پیچک در خیابان مطهری

7- 56586756 (021)

در صانع شما شاهد یک کارخانه منعطف با قابلیت تولید هر نوع مدل درب لوکس خواهید بود. برای ما تفاوتی نمی کند که درب لوکس شما بر پایه ساختار مدرن باشد یا سنتی و کلاسیک. مدل درب انتخابی شما از کاتالوگ های مدل درب هر کشور خارجی در دنیا باشد یا حتی طراحی یک مهندس طراح داخلی یا حتی یک طرح درب زیبا در ذهن شما باشد! فقط کافی است مدل درب مورد علاقه خود را نشان دهید تا یک مدل واقعی زیبا و با کیفیت در هر جای ایران و خاورمیانه تحویل بگیرید و در صورت تمایل کارشناسان نصاب ما برای شما نصب کنند.

مهدی محمدی دهقانی

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *