هوای شرجی و مشکل زنگ زدگی درب فلزی

به صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع درب های فرفورژه لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان و ویلا خوش آمدید
به صنایع فلزی صانع خوش آمدید
چهارشنبه, ۱۱ام تیرماه ۱۳۹۹
راهنمای انتخاب مدل درب لوکس فرفورژه
چهارشنبه, ۱۱ام تیرماه ۱۳۹۹

هوای شرجی و مشکل زنگ زدگی درب فلزی

هوای شرجی و رفع مشکل زنگ زدگی درب فلزی برای درب ویلا، درب پارکینگ و درب حیاط

هوای شرجی و رفع مشکل زنگ زدگی درب فلزی برای درب ویلا، درب پارکینگ و درب حیاط

تابستان داغ در ایران فصل تعطیلات مدارس است و پدرومادرها هم از فرصت استفاده کرده و به تعطیلات می روند. اما بهترین پیشنهاد سفر کجاست؟

کجا از یک شهر ساحلی زیبا که در این گرمای تابستان تنی به آب بزنی و خودت را رهاکنی دردریا.

به راستی چرا انسان آب و دریا را اینقدر دوست دارد؟

آیا دلیلش این است که یبش از 75 درصد وزن بدن ما را آب تشکیل می دهد؟ یا بدلیل اینکه آب مایه حیات است؟

شاید بهترین پاسخ برای این سوال که چرا انسان دریا را دوست دارد، زادگاه اولیه انسان یعنی آب باشد. برای پایه گزارش ها انسان از دریا به خشکی آمد و زندگی اش را ادامه داد.اما در تعریف دیگر اینکه هر انسان بمدت حدودا 9 ماه در شکم مادر و در آب زندگی می کند.جایی که هستی اش شکل می گیرد.

اما پاسخ هرچه که باشد، واقعیت اینست که انسان عاشق دریاست چه برای شنا و چه برای کسب و کار صید مروارید و ماهی و …

اما شمال و جنوب ایران با همه زیبائی هایشان یک مشکل دارند و آن شرجی بودن هواست. بطور کلی شهرهای ساحلی با مشکل شرجی بودن هوا روبرو هستند. اما شرجی و هوای شرجی چیست؟

هوای شرجی و رفع مشکل زنگ زدگی درب ویلا

شرجی بودن، یعنی پر از نم و دم شدن هوا به همراه دمای بالا، پدیده‌ای است جوی در خلیج فارس و کرانه‌های آن که معمولاً از فروردین و اردیبهشت آغاز می‌شود و ۹ ماه به درازا می‌انجامد. در آب و هوای شرجی به دلیل اشباع هوا از بخار آب حالت دم کردگی به وجود می‌آید.

حتما بخوانید:   به صنایع فلزی صانع خوش آمدید

از هوای شرجی گفتم نمی دانم چرا یاد زنده یاد ناصر عبدالهی افتادم.

شرجی بودن هوا جدای از کلافه کننده بودن آن باعث زنگ زدگی فلز مخصوصا درب های فلزی می شود که در نگاه اول این می تواند یک مشکل بزرگ برای درب فلزی خانه های اهالی شمال و یا همه آنهائی که دارای ویلا در شهرهای ساحلی هستند باشد!

اما در صنایع فلزی صانع مشکلی به نام زنگ زدگی درب فرفورژه وجود ندارد و راز آن در استفاده از رنگ های پودری و مهم تر از آن نحوه استفاده و رنگ آمیزی درب می باشد!

درب ضد آب برای درب ویلا از شمال تا جنوب ایران

زیبائی درب ویلا اهمیت بسیار زیادی دارد و هیچ چیز ناخوشایندتر از این نیست که ویلائی که مخصوص آرامش و به در کردن خستگی ناشی از کار و زندگی شهرنشینی است را غیرزیبا ببینی با یک درب زنگ زده بخاطر شرجی بودن هوا!

به عنوان یک پدر و همسر خانواده شما می توانند با موهای وزوزی و فرفری شده شما در تعطیلات کنار بیایند، اما برای یک خانم یک درب زنگ زده برای ویلا اصلا توجیه ندارد.

البته اگر درب ویلای فعلی شما زنگ زده است، حتما کچل هستید و در نتیجه موهایتان نیز فرفری نمی شود!

و رابطه بین درب زنگ زده و کچلی شما همین بس که از بابت خرید از یک واسطه یا تولیدکننده گمنام و نبود پشتیبانی و پاسخ دهی و گارانتی پس از فروش از بس حرص خورده اید و موهایتان را کنده اید دیگر باید گفت که احتمالا شما یک کچل موفرفری هستید!

حتما بخوانید:   درب آهنی لوکس برای درب حیاط و درب پارکینگ

اما نگران نباشید و ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. ما در صنایع فلزی صانع آماده ساخت یک درب مدرن فرفورژه با رنگ پودری با کیفیت هستیم و برای موهایتان هم به لطف دانش انواع روش های کاشت مو می تواند مشکل شما را حل کند.

جدای از شوخی که برای ایجاد لبخند بر لبان شما بود، صنایع فلزی صانع همیشه آمادگی دارد تا درب ویلای شما را در هر اندازه با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تولید، ارسال و در صورت نیاز نصب نماید.

خلاصه مطلب بالا: اگر موهای پرپشتی دارید با خرید درب از تولیدکننده معتبر بدون نیاز به انواع شامپوی شیمیایی و به روشی کاملا طبیعی! از ریزش مو و طاسی سرتان جلوگیری کنید!

راهنمای خرید درب لوکس و حفاظ روی دیوار در رشت و شمال

امنیت ویلا

ویلا محل آرامش است و هیچ چیز بدتر از این نیست که شب خوابیده باشید و با صدای پای یک یا دزد بیدار شوید و یا بدتر از آن بعد از مدتها برای استراحت و تعطیلات به ویلای خود بازگردید، اما ویلا را خالی ببینید!

حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار بخش مهم دیگری از تولیدات صنایع فلزی صانع را تشکیل می دهد. و طبیعتا همانند درب فرفورژه مدل های زیاد از انواع حفاظ روی دیوار وجود دارد که صنایع فلزی صانع با افتخار تمام آنها را تولید می کند، اما بر اساس تجربه افرادی که متاسفانه خانه آنها را دزد زده و به عنوان یک مشتری تازه از تجربه انتخاب اشتباه در سفارش حفاظ روی دیوار گفته اند، به عرض شما می رسانیم که بهترین مدل نرده روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی می باشد که امنیت خانه، کارخانه و ویلای شما را بسیار بیشتر از سایرمدل ها افزایش می دهد.

حتما بخوانید:   nvf cdfh - nvf \hv;dk'

چنانچه نیاز به حفاظ روی دیوار یا حفاظ دور ویلا دارید بخش حفاظ صنایع فلزی صانع در خدمت شماست. اگر هم در حال ساخت ویلا هستید، می توانید همزمان ساخت پله پیچ، حفاظ روی دیوار، حفاظ پنجره و درب فرفورژه خود را بطور یکجا سفارش داده تا همزمان تحویل بگیرید.

ورود به بخش حفاظ

صنایع فلزی صانع

www.Sanesanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *