راهنمای سفارش و خرید حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران

راهنمای خرید درب حیاط برای درب هر نوع ساختمان، از درب ویلا گرفته تا درب رستوران و درب لابی در صنایع فلزی صانع
راهنمای خرید درب حیاط برای درب ساختمان و درب ویلا
سه شنبه, ۲۳ام فروردینماه ۱۴۰۱

راهنمای سفارش و خرید حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران

راهنمای سفارش و خرید انوع حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران از بزرگترین تولیدکننده حفاظ و درب - ارسال و نصب حفاظ روی دیوار و درب پارکینگ لوکس در سراسر ایران در صنایع فلزی صانع www.SaneSanat.com

راهنمای سفارش و خرید انوع حفاظ لوکس و درب لوکس در تهران از بزرگترین تولیدکننده حفاظ و درب – ارسال و نصب حفاظ روی دیوار و درب پارکینگ لوکس در سراسر ایران

آیا در جستجوی بهترین تولیدکننده انواع حفاظ لوکس در تهران هستید؟ شاید نیاز به یک درب لوکس برای ساختمان خود داشته و در جستجوی یک تولیدکننده درب لوکس هستید. اگر پاسخ شما برای این دو سوال مثبت است پیشنهاد می کنیم در این نوشتار با ما همراه باشید تا شما را با یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع حفاظ لوکس و درب لوکس آشنا کنیم…

به احتمال فراوان انسان تنها موجود روی زمین است که از مرگ خود آگاه بوده و برای بیشتر زنده ماندن از ابزارهای مختلف استفاده می کند. و استفاده از حفاظ از دیرباز در میان انواع نژادهای گوناگون انسان رواج داشته است. چه بصورت نیزه برای دفاع شخصی و چه برای شکار و یا بصورت حفاظ چوبی و بعدها حفاظ فلزی برای دور خانه و قلعه و دور دهکده و …

اما به مرور که زندگی شهرنشینی گسترش یافت و دارایی مفهوم و ارزش بیشتری پیدا کرد، ابزارهای مختلفی نیز برای نگهداری و حفاظت از دارایی پیدا شد و حفاظ هم شکل بهتری پیدا کرد و حفاظ آهنی به شکل حفاظ روی دیوار نمود پیدا کرد.

در ادامه زندگی شهرنشینی و ورود مفهوم زیبائی شناسی در زندگی انسان، همانطور که ماشین و لباس و حتی غذای لوکس وارد زندگی انسان شد، حفاظ و درب نیز جدای از کارکرد اصلی خود که وظیفه نگداری و حفاظت از حریم منزل را داشتند، دارای کارکرد دوم یعنی دادن حس زیبائی به نمای ساختمان را نیز به عهده گرفتند و در این راستا انواع حفاظ لوکس مانند حفاظ لیلیوم به بازار حفاظ ایران آمد و خوشبختانه بخش حفاظ صنایع فلزی صانع تمام مدل حفاظ های موجود در بازار حفاظ ایران را طراحی، تولید و در هر جای ایران که باشید (در صورت تمایل شما) با بهترین قیمت و کیفیت نصب می نماید!

حتما بخوانید:   راهنمای خرید درب لوکس - حفاظ و پله پیچ

اما اگر در جستجوی قیمت مناسب تر برای حفاظ روی دیوار هستید ما مدل حفاظ شاخ گوزنی را پیشنهاد می کنیم!

اهمیت کیفیت حفاظ شاخ گوزنی در هنگام انتخاب حفاظ و سفارش حفاظ www.Hefaz.at

بزرگترین تولیدکننده انواع حفاظ در ایران

صنایع فلزی صانع بزرگترین افتخار دارد تا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع حفاظ در ایران تمام مدل های حفاظ چه حفاظ روی دیوار، حفاظ پنجره، حفاظ روی دیوار، حفاظ بالکن، حفاظ راه پله، حفاظ پله (پله گرد) و … را با با انواع مدل بصورت لوکس، مدرن و کلاسیک طراحی، تولید و در سراسر ایران نصب می نماید.

استفاده از رنگ پودری و پخت رنگ در کوره ویژگی بارز مدل حفاظ های صنایع فلزی صانع می باشد که باعث زیبائی و ماندگاری رنگ حفاظ می شود.

چنانچه در جستجوی خرید حفاظ روی دیوار هستید بسیار مهم است بدانید که در بازار حفاظ ایران حفاظ روی دیوار را بر اساس متر می فروشند و در این راستا متاسفانه برخی افراد سودجو با سوء استفاده از عدم آگاهی برخی خریداران با کاهش مواد اولیه حفاظ، یک حفاظ غیراستاندارد را به خریدار فروخته و خریدار حفاظ فکر می کند یک حفاظ ارزان خریده است!

در واقع یک حفاظ شاخ گوزنی می تواند میلگرد ضخیم یا نازک داشته باشد، می تواند پرتراکم باشد یا کم تراکم، می تواند ارتفاع کمتر داشته باشد و یا ارتفاع بیشتر و مهم تر از همه رنگ پودری و کوره ای داشته باشد و یا رنگ معمولی که با اولین باران زنگ بزند و بریزد!

مشاوران با تجربه ما در صنایع فلزی آماده مشاوره رایگان به شما در این زمینه هستند:

حتما بخوانید:   درب حیاط برای درب ساختمان - درب باغ - درب ویلا

تماس تلفنی – واتس اپ و تلگرام : 09121404930 | تلفن کارخانه: 7- 56586756 (021)

راهنمای خرید درب لوکس در صنایع فلزی صانع

یک درب لوکس تاثیر بسیار زیادی در زیبائی ساختمان شما دارد. حال می خواهد ساختمان شما یک خانه مسکونی باشد، یک مجتمع مسکونی، اداری یا تجاری و یا یک رستوران و تالار…

ما اینجا در صنایع فلزی صانع با سالها تجربه در زمینه تولید انواع درب لوکس برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب ویلا، درب باغ، درب مجتمع مسکونی در اندازه های مختلف و برای درب شمالی یا درب جنوبی بصورت درب کنترلی و درب ریلی بصورت درب دولنگه، سه لنگه و یا بیشتر در انواع مدل های کلاسیک و مدرن در خدمت شما هستیم.

جدای از مدل های موجود در بخش درب صنایع فلزی صانع کافی است یک مدل درب از کاتالوگ درب داخلی یا خارجی، یا حتی یک مدل ذهنی از درب برای ما روی کاغذ نقاشی کنید تا یک درب زیبا برای شما تولید کرده و در هر جای ایران و خاورمیانه باشید برای شما ارسال و در صورت تمایل نصب نمائیم.

و سخن آخر اینکه در هر جای ایران که باشید و ساختمان و یا مجتمع مسکونی یا شهرک مسکونی در حال ساخت دارید خرید عمده درب و حفاظ انبوه باعث کاهش قیمت برای شما و سود دو جانبه برای ما و شما دارد. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید در خدمت شما هستیم. حتی اگر در حال ساخت یک خانه هستید سفارش همزمان حفاظ و درب خانه مسکونی یا ویلائی باعث کاهش قیمت تمام شده حمل و نقل و نصب برای شما خواهد شد و صنایع فلزی صانع در خدمت شماست.

حتما بخوانید:   درب ورودی ساختمان برای درب حیاط و درب پارکینگ

ضمن اینکه یک حفاظ و درب با کیفیت از یک تولیدکننده قدیمی آنهم بدون واسطه و با قیمت کارخانه سفارش می دهید.

چنانچه پرسشی باشد در خدمت شما هستیم

نشانی کارخانه: جاده ساوه – سه راه آدران به سمت شهریار – جنب پاسگاه ابوطالب-محله آدران-خیابان صانع-صانع 2

تماس تلفنی – واتس اپ و تلگرام :  09121404930  | تلفن کارخانه:  7- 56586756 (021)

مهدی محمدی دهقانی

مدیر تبلیغات و بازاریابی صنایع فلزی صانع

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *