درب لوکس شرکت و تاثیر آن روی بازاریابی !

صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع حفاظ و نرده روی دیوار با بهترین کیفیت و قیمت
حفاظ روی دیوار – تولیدکننده نرده روی دیوار
پنجشنبه, ۱۹ام تیرماه ۱۳۹۹
درب طرح چوب نمونه کار بخش درب سازی صنایع فلزی صانع
درب طرح چوب نمونه کار صنایع فلزی صانع
پنجشنبه, ۱۹ام تیرماه ۱۳۹۹

درب لوکس شرکت و تاثیر آن روی بازاریابی !

درب طرح چوب نمونه کار بخش درب سازی صنایع فلزی صانع

درب لوکس شرکت و تاثیر آن روی بازاریابی و افزایش مشتری و افزایش فروش خدمات و محصولات شما!

درب شرکت – درب اولین و در چشم ترین بخش از نما و دکوراسیون خارجی ساختمان و محل شرکت شما می باشد. درب مرز بین شرکت شما با جهان بیرون است. در گذشته درب تنها کارکرد برای حفاظت و افزایش امنیت داشت و مانع ورود افراد غیر مرتبط و بدون اجازه می شد. امروزه چنین کارکردی از درب همچنان وجود دارد، اما یک کارکرد دیگر درب ساختمان در جهان پیشرفته امروز نقش آن در زیبائی نمای ساختمان و همچنین تاثیرگذاری روی بینندگان و افرادی که با ساختمان سر و کار دارند می باشد.

بازاریابی جنگ محصولات نیست، بلکه جنگ تصورات است!

این یکی از مهم ترین اصول بازاریابی می باشد. تصور بهتر در ذهن مشتری یعنی اُلویت انتخاب برای برند شما از بین رقبای شما که محصول  مشابه تولید می کنند.حال مهم ترین پرسش این است چه مواردی باعث ایجاد یک تصویر مثبت از شرکت شما می شود؟

هر آنچه که در چشم است باعث ایجاد یک تصویر ذهنی در ذهن مشتری می شود. واین تصویر سازی ذهنی حتی پیش از ارتباط مستقیم و ورود به شرکت در ذهن مشتری شکل می گیرد. با دیدن تبلیغات برند شما در روزنامه و نشریات، با دیدن تیزر تلیویزیونی، پس از اولین تماس تلفنی که نوع صحبت، جمله بندی مناسب و پاسخ دقیق باعث ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت در ذهن مشتری می شود.

درب لوکس شرکت و تاثیر آن روی بازاریابی!

دکوراسیون و ظاهر شرکت یکی دیگر از مهم ترین بخش های ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب را تشکیل می دهد. درب اولین و در چشم ترین بخش از نما و دکوراسیون خارجی ساختمان و محل شرکت شما می باشد. آیا تا به حال به وضعیت پوشش ستاره های سینما یا مدیران بازاریابی دقت کرده اید؟ پوشش بسیار مدرن و لوکس اولین موردی است که در چشم می آید و یک درب زیبا و نمای ساختمان لباس شرکت شماست!

حتما بخوانید:   راهنمای خرید درب لوکس برای درب حیاط و درب پارکینگ

صنایع فلزی صانع تولیدکننده و صادرکننده درب های لوکس می باشد. تنوع مدل ها باعث پوشش سلیقه های گوناگون مشتریان درب را فراهم کرده. درب های صانع می تواند برای درب ورودی شرکت، درب دفتر کارخانه، درب بخش اداری و درب پارکینگ شرکت در مدل ها و رنگ های مختلف استفاده شود.

تمام مدل درب های صانع برای ساختمان شمالی یا ساختمان جنوبی و بصورت درب ریلی یا درب کنترلی در هر اندازه ای قابل ساخت می باشد. درب ها بصورت رنگ شده و کاور در سرتاسر ایران تحویل می شود.

مدل درب های ما را ببینید

اما طبق معمول پاسخی به مهم ترین پرسشی که هر مشتری پیش از سفارش درب می پرسد بهترین پاسخ را خواهیم داد و آن پرسش این است:

چرا درب های صانع ؟!

برای یافتن بهترین پاسخ برای پرسش بالا لطفا روی لینک پائین کلیک نمائید:

پیش از سفارش درب حتما بخوانید!

اما شاید بخواهید بدانید بهترین مدل درب صانع کدام است و مدل پیشنهادی ما چیست؟

بر اساس آمار بخش فروش برخی مدل درب ها طرفداران بیشتری دارند و بیشتر سفارش داده شده اند که می توانید نام مدل درب ها را با کلیک روی متن پائین ببینید:

مدل درب های پرطرفدار

اما در کل ما مدل درب تُرک با کد شناسائی 3415 را پیشنهاد می کنیم.

مدل درب زیبای فرفورژه برای درب خانه، درب شرکت و درب ساختمان www.SaneSanat.com
مدل درب زیبای فرفورژه برای درب خانه، درب شرکت و درب ساختمان www.SaneSanat.com

و البته این تنها یکی از مدل درب های لوکس صنایع فلزی صانع می باشد. تنوع تولید درب لوکس صانع تا اندازه ای است که نه تنها از روی هر کاتالوگ درب حیاط خارجی، بلکه حتی اگر یک مدل درب خاص در ذهن خود دارید نیز را کافی است روی کاغذ نقاشی کنید تا با بهترین کیفیت و قیمت برای شما طراحی، تولید و نصب نمائیم.

حتما بخوانید:   درب لوکس برای ویلا- درب حیاط لوکس - درب پارکینگ لوکس برای ویلای شما

مهدی محمدی دهقانی

کارشناس مدیریت بازرگانی

مدیر تبلیغات و بازاریابی صنایع فلزی صانع

www.SaneSanat.com

صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع
صنایع فلزی صانع تولیدکننده انواع مدل درب زیبای فرفورژه برای درب پارکینگ، درب حیاط، درب آپارتمان در اندازه و رنگ دلخواه شما www.SaneSanat.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *